четверг, 22 января 2009 г.

Уроки 1-2. Мотивація учнів на роботу з проектом та формування груп.

Організаційний момент
Повідомлення глобальної теми
В цьому семестрі ми з вами почнемо вивчати тему «Основи алгоритмізації та програмування». Це одна й з важливих тем в інформатиці. Інформатика й програмування розвиває мислення. Якщо ми прагнемо навчитись мислити, якщо ми прагнемо виростити гармонічно розвинені особистості, якщо ми прагнемо вільно орієнтуватися в сучасному світ , переповненому обчислювальною технікою, то інформатику, програмування треба вивчати в повному обсязі або більше. 
З’ясування вчителем поінформованості учнів з теми
Хто з вас знайомий з будь якою мовою програмування?
Хто вас спонукав до вивчення мови програмування? (Це питання для тих, хто відповів «Так», на 1 питання)
 А ви знаєте хто був першим програмістом?
Як його (ЇЇ) звали, де він (вона) народився?
Вибір тем із загального переліку за перевагами і рівнем підготовки. Пропонування вчителем своїх варіантів
Оголошення мети і завдань та результату, що приводить до створення захисту проекту
Першим програмістом була жінка. Хто вона? Як її звали? Коли вона народилась та де?
Давайте зробимо віртуальний музей, присв’ячений цій жінці. Познайомимо з нашою роботою інших учнів школи, запросивши їх до нас на захист проекту.
Рекомендації вчителя з приводу розподілу на групи
Перша група учнів працює над пошуком інформації дитинства, юнацтва вченої, про її батьків. Після звіту готує бюлетень з інформацією, набутою при роботі над проектом.
Друга група учнів Проводить анкетування серед учнів, з’ясовує, скільки учнів чули про першого програміста, де вона народилась? На честь цього програміста названо один з мов програмування, як його назвали? Після звіту готує відеоролік віртуального музею з інформації, набутої при роботі над проектом.
Третя група учнів працює над пошуком інформації про творчість програмістки, її життя в зрілому віці. Після звіту готує презентацію для захисту.
Узгодження кандидатури координатора групи з учителем
• Розподіл на групи (3-4 учнів)
• Рекомендовані джерела

Підсумки цього уроку 

Комментариев нет:

Отправить комментарий